بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

عملکرد ضعیف گزینه اسپانیایی استقلال

  • کد خبر: ۱۶۸۷۶۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
عملکرد ضعیف گزینه اسپانیایی استقلال
خوان کارو لوپز، سرمربی اسپانیایی مد نظر باشگاه استقلال هیچ موفقیتی را در دوران مربیگری‌اش به دست نیاورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خوان لوپز کارو اسپانیایی درحالی گزینه سرمربیگری در استقلال شده که علاوه بر چهار سال بیکاری، هیچ موفقیتی را حتی با رئال کهکشانی به دست نیاورده است.
خوان رامو لوپز کارو در میانه‌های فصل ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ با جای سرمربی وقت لوکزامبورک، سکان هدایت باشگاه رئال مادرید را به عهده گرفت. این مربی در مجموع ۷ ماه در رئال مادرید حضور داشت.  ۳۳ بازی روی نیمکت این باشگاه شهیر اسپانیایی نشست. ۱۷ برد. ۱۰ مساوی و ۶ باخت درنهایت عاید کارش شد. در آخر کارو فصل را با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به بارسا به پایان رساند و با قرار گرفتن در جایگاه دوم ماموریتش را تمام کرد، اما اوج فاجعه آن جا بود که کارو با یک تیم کهکشانی که همواره در لیگ قهرمانان اروپا مدعی قهرمانی به حساب می‌آمد نتوانست به جایگاه مناسبی دست یابد و درمرحله یک هشتم نهایی حذف شد.
به این اسامی بنگرید: رونالدو، رائول، زیدان، بکام، گوتی، کاسیاس، سالگادو، کارلوس، هلگرا و... این‌ها بازیکنان تیم رئال مادرید آن زمان بودند که کارو نتوانست مقامی با این حجم از ستاره‌ها به دست آورد.
بعد از آن فصل سیاه کارو از باشگاه رئال جدا شد، اما این پایان تیره روز‌ی‌های مرد اسپانیایی نبود. کارو در تیم‌های رسینگ سانتاندر، لوانته و سلتاویگو نیز نتایج مطلوبی نگرفت. او که سابقه مربیگری در تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا را در کارنامه داشت به دنبال انبوهی از ناکامی‌ها راهی تیم ملی عربستان شد، اما تیم را در مرحله پیش مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال (۲۰۱۴ برزیل) از گردونه رقابت‌ها حذف کرد تا ضعیف‌ترین کارنامه تاریخ عربستان را رقم بزند. کارو در تیم ملی عمان نیز دستاوردی نداشت و نتوانست در عمان نیز مربی تحول گرایی باشد.
سرمربی اسپانیایی حتی در باشگاه شن زن چین هم به جایگاه رفیعی نرسید. کارو در چین با شن زن در مرحله سوم جام حذفی کنار رفت. درلیگ ششم شد و با ۲۵ بازی، ۱۴ برد، ۶ مساوی و ۵ باخت در نهایت از این باشگاه جدا شد.
حالا باید دید اگر این مربی در استقلال سمت بگیرد، آیا موفق به کسب جام خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->